vlucht en eerste verblijf - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Buitengewoonverlof2015 - WaarBenJij.nu vlucht en eerste verblijf - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Buitengewoonverlof2015 - WaarBenJij.nu

vlucht en eerste verblijf

Door: agnes

23 April 2015 | Nederland, Nederland

Vlucht vanuit Amsterdam naar ATLANTA VERLIEP VOORSPOEDIG?
Jammer dat we de zussen en Bert en INge net misliepen, maar wat een verrassing dat ae er waren, gelukkig nog wel even kunnen zwaaien.
Aan boord vd boeing 747 kwamen we niets tekort, voelde me net een dikke pad toen we landden in Atlanta. Maar reizen in deze boeing viel mij 100%mee.
We zaten naast een man uit Atlanta, hij werkt over heel de wereld en was laatst in Maastricht geweest. Hij ging naar huis! Wij moesten verder.

In Atlanta superdruk!
En die Amerikanen gingen weer alles checj
Ken en dubbel checken, maar okee we zijn weer goedgekeurd en aangekleed ddo de douane gekomen.
Grote vluchthaven, gelukkig is het alleen maar rechtdoor met de trein mee en dan wachten op de overstap naar Managua.

Vlucht gaat op tijd, kleiner vliegtuig dit keer, maar wederom goede vlucht.
Van de tijd snap ik geen snars meer, maar we komem om half 8 plaatselijke tijd komem we aan in Managua, het is al donker.
Vriendelijke mensen daar, alles wordt je uit handen genomen, o daar zit een prijskaartje aan vast! We komen oren, ogen en handen tekort. O o wat zijn wij toch weinig gewend.
Buiten het vliegveld enorm druk met taxichauffeurs, iedereen wil ons meenemen, wij geven maar 1 persoon die eer, de man die onzenamen weet.
Snel naar ons hotel, inchecken en slapen, morgen zien we verder.