Nicaragua - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Buitengewoonverlof2015 - WaarBenJij.nu Nicaragua - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Buitengewoonverlof2015 - WaarBenJij.nu

Nicaragua

Door: agnes

Blijf op de hoogte en volg

27 April 2015 | Nicaragua, Granada

Vrijdag zijn we toch naar Granada gegaan.
We kwamen aan in het centrum en parkeren onze auto bij een park
Het is geen bewaakte parkeerplaats, dus we hopen dat bij terugkomst de auto er in zijn geheel nog staat en niet alleen het nummerbord er nog maar ligt.
We kijken naar rechts en zien een oude gammele trein staan
We hadden ook niet anders verwacht dan dat men hier nog met een oude Arend rijd
Dichterbij gekomen zien we dat we bij het spoorweg museum staan van Nicaragua
Deze stad heeft veel mooie coloniale gebouwen is rustig vergeleken met Masaya.
Eindelijk ook een echte koffie bar zoals je in Cuba verwacht.
Dus hier hebben we genoten van een lekkere Cappochino en taart
Als we het centrum doorlopen en naar de boulevard gaan zie ik dat Agnes onze waterfles bijna op heb gedronken
Als ik vraag waarom er niet gedeeld word en haar blik in de ogen ziet weet ik het antwoord al
Haar hoofd opgeblazen en zo rood als een kreeft zegt ze wat denk je zelf bij 60 graden
Het is mooi geweest we gaan terug ik ben hier zelf de grootste bezienswaardigheid
Terug in Masaya nog een verse mango vruchtensap gehaald
En afgekoeld in het zwembad
En voorberijdingen getroffen voor de reis naar Costa Rica


  • 27 April 2015 - 06:10

    Maria:

    Hahahaha jullie als bezienswaardigheid!! Ik zie er graag foto's van!
    Maar het is genieten lees ik, mooi hoor!

    De jongens en Edi komen morgen bij ons eten!

    Groetjes,
    Aart en Maria.

  • 27 April 2015 - 16:28

    Henny De Klein:

    Hallo die Mayertjes, wat een reis maken jullie,en wat leuk om het mee te beleven. Past helemaal bij jullie. Iets plannen en daarvan afwijken. hahahaha. Lekker relaxt toch.
    Lijkt mij wel lastig dat je de taal niet spreekt. Zoals bij die agent. Goed dat je niet meteen betaald hebt. Hier alles goed. Ik lees oma de verslagen (niet alles) voor. Heb de foto's via Agnes haar mobiel doorgestuurd naar de broers.
    Nog heel veel plezier en we kijken uit naar een nieuw verslag. Lieve groet van ma en de Kleintjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 15 April 2015
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 8973

Voorgaande reizen:

15 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

17 Mei 2015 - 26 Mei 2015

Panama

26 April 2015 - 17 Mei 2015

Costa Rica

21 April 2015 - 26 April 2015

Nicaraqua

Landen bezocht: